رنگ‌بندی کرونایی شهر‌ها در نوروز
اسفند 25, 1399
چیپس سیب زمینی؛ میان وعده‌ای لذیذ اما مضر
اسفند 26, 1399
اسفند 25, 1399

آتش داغ کرونا در چهارشنبه سوری

همواره در روزهای پایانی سال، نگرانی از حوادث تلخ چهارشنبه سوری بیشتر از همیشه دلهره آور است؛ متأسفانه چند سالی می‌شود که سنت قدیمی آخرین چهارشنبه سال رنگ […]

همواره در روزهای پایانی سال، نگرانی از حوادث تلخ چهارشنبه سوری بیشتر از همیشه دلهره آور است؛ متأسفانه چند سالی می‌شود که سنت قدیمی آخرین چهارشنبه سال رنگ باخته و استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا جایگزین آن شده است.

به گونه‌ای که برخی از جوانان، آداب و رسوم یک جشن باستانی را به باد فراموشی سپرده و رفت و آمد در این شب را حتی برای عابرین پیاده خطرناک می‌کنند؛ حوادثی که فدای یک لحظه شادی می‌شود و عواقب جبران ناپذیری را برای استفاده کنندگان از مواد محترقه به وجود می‌آورد.

اما حالا که بیش از یک سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و پرهیز از دورهمی و رفت و آمدهای خانوادگی، مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند برای قطع زنجیره شیوع این ویروس مؤثر واقع شود، قطعاً دور همی شب چهارشنبه سوری می‌تواند آتش شیوع این ویروس را بیش از هر زمان دیگری داغ کند.

منبع: خبرگزاری مهر

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس