دقیق‌ترین تصویر سه بعدی از کووید19
آذر 1, 1399
قدرت سرایت ویروس کرونا افزایش یافته است
آذر 3, 1399
آذر 3, 1399

آخرین آمار کرونا 2 آذر

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیماسادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی […]

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیماسادات لاری در نشست خبری خود که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ یکشنبه دوم آذر ماه_ اظهار کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۳ هزار و ۵۳ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسیده است.

وی افزود: از تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های کشور تاکنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت شمار جان باختگان بیماری کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در کشور را ۴۷۵ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار از ابتدا تا کنون ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

منبع: ایمنا

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس