آخرین آمار کرونا 29 آبان
آذر 1, 1399
دقیق‌ترین تصویر سه بعدی از کووید19
آذر 1, 1399
آذر 1, 1399

آخرین اخبار واکسن کرونا شرکت فایزر آمریکا

آخرین اخبار واکسن کرونا شرکت فایزر آمریکا را در خبر زیر برایتان آورده ایم. واکسن کرونا شرکت فایرز یکی از بهترین و با کیفیت ترین واکسن های کرونایی است که تا به […]

آخرین اخبار واکسن کرونا شرکت فایزر آمریکا را در خبر زیر برایتان آورده ایم. واکسن کرونا شرکت فایرز یکی از بهترین و با کیفیت ترین واکسن های کرونایی است که تا به امروز ساخته شده است و اینطور که نتیجه تحقیقات نشان داده است واکسن کرونای فایرز بیشترین میزان اثربخشی را در بین واکسن هایی که تا به امروز ساخته شده را دارد.

شرکت داروسازی فایزر آمریکا از موثر و ایمن بودن واکسن کرونای این شرکت خبر داد. شرکت داروسازی فایرز تاکید کرد که اثرپذیری واکسن کرونای تولید شده در شرکت فایرز 90 درصد بوده و این میزان ایمن سازی بیشترین و موثرترین میزان اثربخشی و ایمن سازی تمامی واکسن های کرونایی است که تا کنون تولید شده است.

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از روزنامه آلمانی « Welt am Sonntag» اعلام کرد شهر برمن در شمال آلمان نخستین مرکز پذیرای واکسن کرونا خواهد بود.

دو شرکت فایزر آمریکا و بیونتیک آلمان چند روز پیش اعلام کردند که واکسن تولید شده آنها تا ۹۰ درصد بدن را در برابر ویروس کرونا ایمن می کند و همین باعث شد تا امیدواری های زیادی به وجود آید.

منبع: راهبرد معاصر

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس