کرونا-مدیسینا
وضعیت تهران، فوق العاده بحرانی
مهر 16, 1399
کرونا-مدیسینا
آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۸ مهر
مهر 19, 1399
مهر 16, 1399

افزایش ۹ برابری قدرت سرایت کرونا

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به عوارض سفر رفتن مردم در شرایط فعلی بیماری کرونا و تعطیلات پیش رو، گفت: […]

عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به عوارض سفر رفتن مردم در شرایط فعلی بیماری کرونا و تعطیلات پیش رو، گفت: قدرت سرایت ویروس بین ۳ تا ۹ برابر افزایش یافته است، اگر مردم به سفر روند و مبتلا شوند، دیگر تخت خالی برای درمان‌شان نخواهیم داشت.

دکتر مسعود مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلات پیش رو، گفت: توصیه می‌کنم آنهایی که قصد سفر دارند آمار دو روز اخیر مبتلایان و جانباختگان کرونا را مرور کنند تا متوجه شوند در هر دو مورد ابتلا و فوتی رکورد زده‌ایم.

مردانی با اشاره به جهش کروموزومی در ویروس کرونا، گفت: این جهش انتقال ویروس از فرد بیمار به سایرین را تسهیل کرده است؛ به طوری که میران انتقال ویروس از یک فرد به فرد دیگر بین ۳ تا ۹ برابر افزایش یافته است. معمولا دیگر بیماران تک نفره مراجعه نمی‌کنند و در یک خانواده ۳ یا ۴ مبتلا داریم.

منبع: تابناک

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس