محدودیت‌های کرونایی جدید اعمال می‌شود
بهمن 4, 1399
آخرین آمار کرونا 5بهمن
بهمن 6, 1399
بهمن 4, 1399

امروز آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی

چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود. در فرصت‌های گذشته برای ثبت نام، تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۱ […]

چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.

در فرصت‌های گذشته برای ثبت نام، تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۱ نفر در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ثبت نام کرده اند.

به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای بار سوم تمدید شده است و داوطلبان می‌توانند ساعت ۲۴ امروز شنبه چهارم بهمن ۹۹ در این آزمون ثبت نام کرده و یا اطلاعات قبلی خود را ویرایش کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی Sanjeshp.ir درج شده است و داوطلبان باید با پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ ۷۵۰ هزار ریال (۷۵ هزار تومان) و ۶,۰۰۰ ریال بابت خدمات پیام کوتاه برای ثبت نام اقدام کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دستیاری تخصصی پزشکی نیز در دفترچه راهنما اعلام شده است و داوطلبان باید با مطالعه کامل دفترچه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس