کرونا-مدیسینا
آخرین آمار کرونا 27 مهر
مهر 28, 1399
تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله با ویروس کرونا
مهر 28, 1399
مهر 28, 1399

امکان ارتباط پزشکان و بیمارن در هر زمان و هر مکان(ویزیت آنلاین)

ویزیت آنلاین پزشکی عنوان خدماتی است که در راستای ارائه خدمات پزشکی مناسب و موثر به گروهی از افراد ارائه می‌شود. مناسب و موثر بودن این […]

ویزیت آنلاین پزشکی عنوان خدماتی است که در راستای ارائه خدمات پزشکی مناسب و موثر به گروهی از افراد ارائه می‌شود. مناسب و موثر بودن این خدمات پزشکی باعث شده است تا افراد بیشتری تمایل به استفاده از این گونه تله ویزیت داشته باشند. این نوع خدمات مشاوره پزشکی می‌‎تواند در دسته بندی مشاوره پزشکی تلفنی قرار گیرد. بیماران و افراد مختلف به جای قرار گرفتن در صف‌های مختلف نوبت دهی و تلف کردن زمان خود می‌توانند از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی استفاده کنند. به ویژه در این روزها که خطر ابتلا به بیماری کرونا وجود دارد. حتی افرادی که مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 هستند هم می‌توانند برای کسب اطمینان از ابتلا به این بیماری قبل از مراجعه به مراکز درمانی با پزشکان به صورت آنلاین ویزیت شده و پس از تایید آنها برای درمان مراجعه کنند.

خدمات مشاوره آنلاین پزشکی مناسب استفاده چه کسانی است؟

این روش مشاوره و درمان آنلاین و از راه دور بسیار مناسب افرادی است که در روستاها و مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند و امکان استفاده از خدمات پزشکی و درمان توسط یک پزشک متخصص را ندارندیکی دیگر از گروه‌هایی از افراد که می‌توانند از خدمات مشاوره پزشکی تلفنی استفاده کنند، افرادی هستند که دارای معلولیت و محدودیت‌های جسمی و حرکتی هستند. این افراد به ویژه اگر در روستاها و نقاط دور افتاده هستند میتوانند به صورت آنلاین از خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و با کیفیت استفاده کنند.

استفاده از خدمات ویزیت آنلاین پزشکی چه مزایایی دارد؟

هرچند استفاده از این خدمات مناسب همه افراد است اما آن چیزی که در بالا گفته شد به این نکته اشاره داشت که این دو گروه از افراد جامعه احتیاج بیشتری به استفاده از این گونه خدمات مشاوره پزشکی دارند. در ادامه مهمترین مزایای ویزیت آنلاین پزشکی برای همه گروه افراد معرفی و بررسی می‌شود….

مطالعه ادامه مطلب در سایت انجمن تله مدیسین ایران در لینک زیر

http://www.irantelemed.ir/NewsDetails.aspx?id=3574

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس