کرونا-مدیسینا
آخرین آمار کرونا 2 مهر ماه
آبان 3, 1399
قرص موثر در درمان کرونا
آبان 5, 1399
آبان 5, 1399

اولین داروی کرونا

سازمان غذا و دارو آمریکا روز پنجشنبه داروی رمدسوویر را به عنوان اولین داروی درمان Covid-19 رسماً تصویب كرد ، اقدامی كه نشانگر اعتماد دولت به […]

سازمان غذا و دارو آمریکا روز پنجشنبه داروی رمدسوویر را به عنوان اولین داروی درمان Covid-19 رسماً تصویب كرد ، اقدامی كه نشانگر اعتماد دولت به استفاده از این دارو برای بیماران تحت درمان میباشد.

این دارو برای بزرگسالان و بیماران کودکان 12 سال به بالا و وزن حداقل 40 کیلوگرم که نیاز به بستری دارند ، مورد تایید قرار گرفته است .

در ماه می ، F.D.A. پس از آزمایش توسط موسسه ملی بهداشت ، مجوز اورژانس remdesivir را دریافت کرد که باعث کاهش متوسط ​​زمان بهبودی در بیماران شد.

این دارو از مرگ بیماران Covid-19 جلوگیری نمی کند.

تصویب رسمی این دارو توسط F.D.A  نشان می دهد که دارو از زمان صدور مجوز اضطراری در ماه می ، موانع نظارتی دقیق تری را که شامل بازبینی دقیق تری از داده های بالینی و کیفیت ساخت میباشد را داراست.

ممکن است این یک درمان “خیلی موثر” نباشد ، اما رمدسوویر اولین دارویی است که به طور رسمی برای درمان کوید -19 تأیید شده است.

منبع: The Newyork Times

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس