کرونا-مدیسینا
هشدار؛ پاییز و تقارن دو ویروس کشنده
شهریور 24, 1399
کرونا-مدیسینا
آخرین آمار کرونا 24 شهریور
شهریور 26, 1399
شهریور 24, 1399

ایران تا ۶ ماه آینده روی واکسن کرونا حساب باز نمی‌کند

تهران – ایرنا – معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوع کرونا در پاییز و زمستان امسال افزایش می‌یابد و […]

تهران – ایرنا – معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوع کرونا در پاییز و زمستان امسال افزایش می‌یابد و روند صعودی خواهد داشت، مهمترین اقدام رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و تا ۶ ماه آینده روی واکسن کرونا هیچ حسابی باز نمی‌کنیم.

شهنام عرشی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار این است که در پاییز و زمستان موارد بیماری کرونا بیشتر شود و در همه کشورهای نیمکره شمالی این پیش بینی وجود دارد. مهمترین اقدامات وزارت بهداشت برای کنترل اپیدمی این بیماری ها در نیمه دوم سال همان اقداماتی است که در نیمه اول سال هم انجام شد به علاوه اقدامات دیگری مانند تامین واکسن آنفلوانزا که به مقدار کافی و بیش از سالهای گذشته خریداری می شود.

وی گفت: در مورد واکسن کرونا برخی کشورها مطالبی در مورد تولید این واکسن اعلام کرده اند و حتی برخی گفته اند که به فاز آزمایش انسانی رسیده اند اما در ایران در ۶ ماه دوم امسال انتظار تامین واکسن کرونا را نداریم و روی تامین این واکسن حساب باز نمی کنیم.

منبع: irna

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس