عوارض کرونا تا یک سال ماندگار است
شهریور 8, 1400
مکمل‌های غذایی درجه یک برای سلامت مغز
شهریور 10, 1400
شهریور 9, 1400

برگزاری کلاس های دانشجویان جدید الورود از ابتدای مهر

عباس احمدی مدیر آموزش دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص نحوه بازگشایی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال تحصیلی جدید گفت: باتوجه به میزان شیوع بیماری کرونا برنامه ریزی […]

عباس احمدی مدیر آموزش دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص نحوه بازگشایی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال تحصیلی جدید گفت: باتوجه به میزان شیوع بیماری کرونا برنامه ریزی های صورت گرفته به نحوی است که دروس نظری به صورت مجازی و دروس عملی نیز به دو صورت حضوری فشرده یا ترکیبی (مجازی و حضوری) برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای سال تحصیلی آتی، ثبت نام اولیه برای دانشجویان ورودی 99 و ماقبل آن انجام شده است که تاکنون 5 هزار دانشجو در این مرحله ثبت نام کرده اند.

مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: در هر ترم تحصیلی ثبت نام در سه مرحله ثبت نام اولیه، ثبت نام تکمیلی و حذف و اضافه انجام می شود.

دکتر احمدی تاکید کرد: ثبت نام تکمیلی نیز هفته چهارم شهریورماه انجام می شود و برنامه ریزی شده تا سال تحصیلی جدید از 27 شهریورماه آغاز شود.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه سازمان سنجش نتایج آزمون سراسری را سریع تر از سال گذشته اعلام کرد بنابراین پیش بینی می شود ثبت نام از دانشجویان ورودی جدید در اواخر شهریورماه انجام و از اوائل مهرماه نیز سال تحصیلی این دانشجویان آغاز شود.

مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: هرساله دانشگاه صنعتی امیرکبیر حدود هزار و 400 دانشجوی ورودی جدید دارد.

دکتر احمدی گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دورس نظری به صورت مجازی و دروس عملی نیز به صورت حضوری فشرده یا ترکیبی(مجازی و حضوری) برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه به نحوی انجام شده است که درصورت کاهش بیماری کرونا و تغییر رنگ بندی کرونایی بتوانیم بخشی از دروس را به صورت حضوری برگزار کنیم.

مدیر آموزشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: تاکنون درخصوص امتحانات تصمیم گیری نشده و اگر شرایط فراهم باشد امتحانات حضوری و درصورت عدم وجود شرایط لازم امتحانات مانند گذشته به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس