جهش دلتا اثر بخشی واکسن‌های موجود را زیر سوال می‌برد؟
تیر 16, 1400
آخرین تغییرات کنکور سراسری اعلام شد/ مصوبات جدید ۲ سال دیگر اجرایی می‌شود
تیر 18, 1400
تیر 16, 1400

تجمع افراد در تهران ممنوع شد/ورود و خروج از تهران ممنوع شد

استاندار تهران با بیان اینکه هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: هر […]

استاندار تهران با بیان اینکه هر تجمع بالای ۱۵ نفر که در استان تهران صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم، گفت: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده است.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی و اصناف مکلف هستند که مصوبه ستاد ملی را در وضعیت قرمز کرونایی در استان تهران اجرا کنند.

وی افزود: هر دستگاه اجرایی که مصوبه ۷۰ درصدی دورکاری کارکنان را رعایت نکند، نقض قانون کرده؛ چراکه سلامت مردم و کارمندان در اولویت است.

استاندار تهران عنوان کرد:رستوران‌ها محل شیوع بیماری هستند و در زمانی که شاهد شیوع ویروس جهش یافته هندی دلتا هستیم؛ فعالیت این مراکز باید متوقف شود و هر تجمع بالای ۱۵ نفر در استان صورت بگیرد غیر قانونی است و به شدت برخورد می‌کنیم.

بندپی گفت:هیچ عقل و منطقی قبول نمی‌کند که مدیریت کرونا در استان ضعیف است؛چرا که آمارهای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تهران چیز دیگری می‌گوید.

استاندار تهران با بیان اینکه مراکز تجمیعی تزریق واکسن از ۷۷ مرکز به ۷۹ مرکز در استان تهران افزایش پیدا کرده است، افزود: تامین برق بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مراکز تزریق واکسن در شرایط کنونی حائز اهمیت است.

وی ادامه داد:مراکز تجمیعی تزریق واکسن از ۷۷ مرکز به ۷۹ مرکز در استان تهران افزایش پیدا کرده و باید سهمیه استان تهران نیز متناسب با جمعیت این استان افزایش پیدا کند.

 استاندار تهران در مورد اطلاع شهروندان از وضعیت تخت‌های خالی، تاکید کرد: شهروندان تهرانی حتما با تماس با سامانه ۶۰۷۰ از راهنمایی‌های کارشناسان این حوزه بهره بگیرند.

سردار تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: سفر از شهر‌های نارنجی و قرمز کرونایی و بالعکس دارای ممنوعیت و محدودیت است.

او افزود: برخورد با تردد‌های غیرمجاز در شهر‌های قرمز و نارنجی کشور تشدید می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا بیان کرد: با ورود به موج پنجم کرونا و اینکه حدود ۱۹۰ شهر کشور وارد وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی شدند، پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی را به مورد اجرا گذاشته است.

سردار حسینی یادآور شد:خروج از تهران به هر سمتی ممنوع و دارای محدودیت بوده و مشمول جریمه یک میلیون تومانی است.

منابع: خبر آنلاینخبرگزاری برنا

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس