مدیسینا
امروز آخرین مهلت ثبت درخواست انتقالی دانشجویان علوم پزشکی
دی 24, 1399
آخرین آمار کرونا 26 دی
دی 27, 1399
دی 24, 1399

شمار مبتلایان به کرونای انگلیسی در کشور به ۵ نفر رسید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش‌یافته، موسوم به ویروس انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند. سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت […]

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش‌یافته، موسوم به ویروس انگلیسی در کشور شناسایی شده‌اند.

سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در ۶ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در حاشیه سفر به استان خراسان شمالی و در بازدید از مرکز ۱۶ ساعته بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انواع مختلفی از بیماری‌های تنفسی در همه نقاط جهان وجود دارد و بیماری کووید ۱۹ نیز بیماری تنفسی است که ممکن است مدت‌ها با ما باشد، پس در هر صورت مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: بعید نیست موج چهارمی از همه گیری کرونا نیز در راه باشد، پس تا هنگامی که همه واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند و وضعیت آن به طور کامل کنترل نشده است مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را مانند قبل و حتی جدی‌تر مد نظر داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس