آیا ویروس کرونا از سطوح منتقل می‌شود
اسفند 18, 1399
آخرین آمار کرونا 19 اسفند
اسفند 20, 1399
اسفند 18, 1399

شهرهایی که سفر به آنها ممنوع است

شهرهایی که سفر به آنها ممنوع است؛ تست منفی کرونا شرط سفر با قطار و هواپیما  علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره […]

شهرهایی که سفر به آنها ممنوع است؛ تست منفی کرونا شرط سفر با قطار و هواپیما 

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه سفر‌های نوروزی به شهر‌های قرمز و نارنجی کاملاً ممنوع است گفت: در شهر‌های زرد و آبی با رعایت دستورالعمل های سختگیرانه فقط مجوز سفر‌های ضروری داده می‌شود.

وی افزود:در تمام شهر‌های قرمز و نارنجی سفر ممنوع است و رنگ بندی نهایی شهر‌ها ٢۵ اسفند اعلام می‌شود و هر هفته رنگ‌بندی‌ها اعلام خواهد شد،تعطیلات بعد بعد از واکسیناسیون  شرایط بهتر و راحت تری از حیث مسافرت و مهمانی داریم.

شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارند و ارومیه، اشنویه، خوی، ماکو، نقده در استان آذربایجان غربی، شهرضا در استان اصفهان، امیدیه، ایذه، باغ ملک، حمیدیه، شوش، هفتکل، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان، دهلران در استان ایلام ،دامغان و شاهرود در استان سمنان، پاسارگارد، گراش، لامرد،خنج و مهر در استان فارس، سیرجان در استان کرمان، کهگیلویه و گچساران در استان کهگیلویه و بویر احمد، گرگان در استان گلستان، رودبار و رودسر در استان گیلان، آمل، رامسر و ساری در استان مازندران و خمین در استان مرکزی شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا هستند و سفر به آنها ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس