کرونا-مدیسینا
مه مغزی اثرماندگار کرونا بر انسان
شهریور 29, 1399
کرونا-مدیسینا
آخرین اخبار کرونا 29 شهریور
شهریور 31, 1399
شهریور 29, 1399

موج سوم کرونا در سبزوار آغاز شده است

سبزوار- ایرنا- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید […]

سبزوار- ایرنا- مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و افزایش مبتلایان به بیماری کووید ۱۹، موج سوم کرونا در این شهرستان آغاز شده است.

دکتر محمد باقرزاده روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا افزود: با وجود توصیه‌ها و هشدارهای لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتارهای پرخطر، روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در سبزوار افزایش داده است.
وی اضافه کرد: در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی روزهای سخت و نگران کننده‌ای در انتظار شهرستان سبزوار خواهد بود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده کنند.

منبع: ایرنا

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس