آخرین وضعیت واکسن کرونا در ایران
مهر 23, 1399
کرونا-مدیسینا
آخرین آمار کرونا 27 مهر
مهر 28, 1399
مهر 23, 1399

وضعیت کرونا در تهران نگران کننده است

تهران- ایرنا- عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت بیماری کرونا در تهران را بسیار نگران کننده دانست و گفت: در هفت یا هشت […]

تهران- ایرنا- عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت بیماری کرونا در تهران را بسیار نگران کننده دانست و گفت: در هفت یا هشت ماه اخیر با این وضعیت مواجه نشده بودیم ادامه این روند می‌تواند تعداد بستری و مرگ و میرها را به طوری چشمگیر افزایش دهد.

مسعود مردانی، متخصص بیماری های عفونی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: این وضعیت سبب شده تا ظرفیت برخی از بیمارستان های تهران تقریبا تکمیل باشد و به سختی امکان پذیرش بیمار جدید را داشته باشند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل، معاونت درمان وزارت، درمان و آموزش پزشکی طی بخشنامه ای پذیرش بیماران غیر اورژانسی را تا اطلاع ثانوی در شهر تهران ممنوع کرد تا ظرفیت پذیرش افزایش یافته و شرایط خدمت دهی بهتر به بیماران کرونایی فراهم شود.

مردانی گفت: با رعایت نکردن توصیه های بهداشتی تاکنون خیلی از خانواده ها با از دست دادن عزیزان خود عزادار شده اند و با ادامه این روند متاسفانه ممکن است خانواده های بیشتری، عزیزان خود را از دست دهند.

منبع: ایرنا

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس