پیشنهاد لغو منع تردد شبانه و سفر بین استانی برای واکسن زده‌ها
آبان 1, 1400
کشف رابطه بین اختلالات ژنتیکی و الگوهای راه رفتن در افراد
آبان 3, 1400
آبان 1, 1400

کارمندانی که واکسن نزده اند، اجازه ورود به ادارات را ندارند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از آغاز طرح ممانعت از ورود کارمندانی که از انجام واکسیناسیون ممانعت می‌کنند خبر داد و گفت: مدیران اموراداری […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از آغاز طرح ممانعت از ورود کارمندانی که از انجام واکسیناسیون ممانعت می‌کنند خبر داد و گفت: مدیران اموراداری ادارات مسئول بررسی کارت واکسیناسیون کارمندان را بر عهده داشته و آخر هفته اطلاعات را جمع بندی کرده و به مراکز بهداشت گزارش می‌دهند.

دکتر محمد خزایی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا اظهار کرد : در صورتیکه فردی کارت واکسن در دست نداشته باشد، از ورود آنها به اداره مورد نظرجلوگیری می‌شود و این فرد باید با مراجعه به پایگاه‌های تجمیعی واکسیناسیون، نسبت به دریافت واکسن اقدام کند.

وی با بیان اینکه برخی از کارمندان ممکن است به کرونا مبتلا شده و موفق به انجام واکسیناسیون نشده باشند، تصریح کرد: این افراد باید در مهلت زمانی مقرر نسبت به دریافت واکسن اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر خزایی با بیان اینکه کارت دیجیتالی واکسن در سامانه salamat.gov.ir موجود است، یادآور شد: در این سامانه امکان دریافت کارت واکسن به راحتی امکان پذیر است که مدیران امور اداری باید به این کارت‌ها اکتفا کنند و ارائه کارت‌های واکسیناسیون قبلی که بعد از تزریق دریافت می‌کنند، کافی نیست.

وی با بیان این مطلب که  امکان افزودن افرادی که واکسن نزده‌اند در سامانه بهداشت غیر ممکن است، گفت: در فضای مجازی بحث عدم واکسیناسیون برخی افراد و داشتن کارت واکسن برای آنها مطرح است، که این موضوع در گذشته که کارت‌ها به صورت دیجیتال نبوده وجود داشته اما با توجه به اینکه کارت‌های واکسیناسیون دیجیتالی شده امکان تخلف و تقلب در آن وجود ندارد.

منبع: ایسنا

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس