آخرین آمار کرونا 3 بهمن
بهمن 4, 1399
امروز آخرین فرصت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی
بهمن 4, 1399
بهمن 4, 1399

محدودیت‌های کرونایی جدید اعمال می‌شود

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در کشور ما وضعیت به گونه‌ای است […]

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: خوشبختانه در کشور ما وضعیت به گونه‌ای است که با رعایت دستورالعمل‌ها وضعیت نسبتا خوبی داریم و باید اعلام کنیم امروز هیچ شهر قرمزی در سطح کشور نداریم و شهرهای قرمز استان مازندران امروز به نازنجی تبدیل شدند و در مجموع ۱۹ شهر نارنجی، ۱۵۷ شهر زرد و ۲۵۶ شهر آبی داریم و این نشان می‌دهد وضعیت خوشحال کننده است‌.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: تذکر جدی می دهم که شاهد  کاهش رعایت دستورالعمل ها در هفته گذشته بودیم و موارد متعددی از شهرهای مختلف گزارش شده است  و یکی از شهرها کاشان بود که تذکر جدی می دهیم و امیدواریم رعایت این دستورالعمل ها را به صورت سختگیرانه جبران کنند.

بازنگری محدودیت های کرونایی در هفته جاری

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: این هفته احتمالا جلسات دیگری در ستاد ملی مقابله با کرونا خواهیم داشت و درباره بازنگری محدودیت ها صحبت خواهیم کرد زیرا با تغییر رنگ شهرها و وضعیت مناسب تر شاهد افزایش تجمعات و ترددها هستیم. به نظر می رسد ساده انگاری و عادی انگاری اتفاق افتاده و این خطرناک است. یادمان نرود در تیر و مرداد چه وضعیتی پیدا کردیم موج جدید شکل گرفت و مرگ و میر افزایش یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پست های مرتبط

بهمن 28, 1402

تغذیه سالم در دنیای پرتنش و مشغولیت: راهکارها و توصیه‌ها

در دنیای پرتنش و مشغولیت امروزی، تغذیه سالم به یکی از مهم‌ترین عوامل حفظ سلامت و بهبود کیفیت زندگی تبدیل شده است. با فشار کاری روزمره، […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس